انواع میز ها

بازدید: 68 بازدید
انواع میز ها

انواع میز کنسول چوبی
چوب طبیعی از دیرباز پای ثابت دکوراسیون داخلی بوده است. چوب گرما و صمیمت خاصی به فضا می دهد و حس خوبی را به همراه دارد. لوازم چوبی زیبا، اصیل، لوکس و با دوام هستند. همین ویژگی ها کافیست تا میز کنسول جدیدتان را از چوب سفارش دهید. این میزهای آینه دار چوبی به طور قطع در اتاق پذیرایی، جلوه چشم نوازی دارند. تنوع طرح و رنگ چوب طبیعی زیاد است ولی امکان رنگ آمیزی چوب نیز وجود دارد. بنابر این می توانید رنگ دلخواه تان را برای میز کنسول فوق العاده شیک تان هم انتخاب کنید.

انواع میز ها

هر چقدر رنگ چوب به ذات اصلی نزدیک تر باشد، جذابیت بیشتری دارد. به همین دلیل همیشه دکوراسیون چوبی به رنگ فندقی، شکلاتی، گردویی، ماهاگونی و … پر طرفدارتر هستند. چوب ها قابلیت کنده کاری و برش خور خوبی دارند. معمولا برای این میزها چندین کشو یا درب نیز در نظر گرفته می شود. در طراحی کلاسیک میزهای پر نقش و نگار چوبی عنصر ثابت اتاق پذیرایی بوده اند. این روزها انواع چوب ساده و طراحی شده در دکوراسیون منزل استفاده می شود.

میز کنسول ام دی اف
ورق های ام دی اف قیمت ارزان تری دارند در مقایسه با چوب طبیعی گاهی این هزینه تا نصف کمتر می شود. توجه داشته باشید که ارزش لوازم تولید شده با ام دی اف همیشه یکسان نیست. هر چقدر ام دی اف به کار رفته در ساخت لوازم چوبی، مرغوب تر باشد قیمت های ساخت هم بیشتر خواهد شد. از نظر ظاهری شاید در نگاه اول متوجه مرغوب بودن mdf نشوید بنابراین همیشه از مراکز معتبر خرید کنید و یا اینکه به سازنده خوشنام سفارش دهید.

انواع میز کنسول سلطنتی
این میزها با کنده کاری و ورق های طلاکوب و پارچه های مخمل و … جلال و جبروت خاصی دارند. در سبک دکوراسیون کلاسیک طرح های میزهای کنسول سلطنتی بسیار پر کاربرد است. این میزها به طور کامل از چوب ساخته می شوند. گاهی از منبت کاری نیز بر روی درب و کشوها استفاده می شود که ارزش میز را چندین برابر افزایش می دهد. این وسایل برای خانه های اشرافی و اصیل انتخاب مناسبی هستند. به طور قطع و یقین جای این میزها فقط در اتاق پذیرایی است. اگر برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن به فکر خرید میز کنسول هستید، طرح های ساده تر تناسب بیشتری دارد.

انواع میز کنسول مدرن
برای هر نوع سبک دکوراسیون داخلی حتما می توانید یک میز و آینه کنسول هماهنگ را انتخاب کنید. علاقمندان به سبک های مدرن معمولا سلیقه خاصی دارند. استفاده از پیچیدگی ها و ظرافت کاری ها در این سبک به حداقل رسیده و بیشتر به کاربردی بودن وسایل توجه می شود. اشکال ساده و مینیمال جزئی از طراحی مدرن هستند. در این سبک طراحی، لوکس بودن با سادگی به یک معناست. هر چقدر اشیا دارای سادگی بیشتری باشند، مدرن تر هستند. استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق و ظریف با میز و آینه های مینیمال همخوانی ندارد.

دسته بندی مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در واتس اپ در ارتباط باشید
سبد خرید

No products in the cart.

ورود به سایت